Miten toimitat kellon huoltoomme?
Voit tilata kellollesi ilmaisen huoltoarvion täyttämällä oheisen lomakkeen. Lähetämme sinulle ohjeet kellon lähetystä varten. Mikäli et kuule meistä tarkistathan roskapostisi että ohjeemme eivät ole menneet sinne tai olethan uudelleen yhteydessä meihin lähetysohjeiden saantia varten.
Voit lähettää kellon meille joko postilla tai kuriirin välityksellä. Lähetämme ohjeet kellon toimittamista varten sähköpostilla. Voit myös itse tuoda kellosi meille joko Helsingin tai Hyvinkään työhuoneellemme jolloin voimme antaa alustavan arvion odottaessa.
Toimitamme huoltoarvion sähköpostilla heti kellon saatuamme ja voimme olla yhteyksissä huoltoon liittyvistä yksityiskohdista myös puhelimella. Huoltoarvion voit joko hyväksyä tai hylätä. Mikäli et hyväksy huoltotyötä palautamme kellosi ja veloitamme ainoastaan postituskulut. Hyväksyttyäsi huoltotyön tilaamme mahdollisesti tarvittavat varaosat ja huollamme kellon. Huollon kulkua voit seurata asiakasportaalistamme ja huollon valmistuttua lähetämme sinulle laskun jonka maksamisen jälkeen lähetämme kellosi takaisin. Mikäli haluat voit myös noutaa kellosi ja maksaa huoltotyön paikanpäällä.
Asiakaspalautuksen postikulut:
Kirjelähetys 5 EUR (Alle 500 EUR arvoiset tuotteet)
Kirjattu Lähetys 15 EUR ( Yli 500 EUR arvoiset tuotteet)